חדר בריחה אונליין לגיבוש צוותים מרוחקים


10/01/2022

לי באלאן

חדר בריחה אונליין לגיבוש לצוותים מרוחקים

חדר הבריחה אונליין הוא כלי מצויין עבור גיבוש צוותים מרוחקים. עובדים מרוחקים נוטים לתקשר פחות עם עמיתים דבר שעלול להקשות על הצלחת הצוות אך זאת לא גזירה משמיים. חדר בריחה אונליין יכול לחזק את המורל והגיבוש של הצוות ולסייע בהפחתת הבעיות הללו על ידי עידוד שיתוף פעולה, רעיונות חדשים ופיתוח מערכת יחסים בין עובדים מרוחקים.

מה זה חדר בריחה אונליין?

חדרי בריחה מקוונים או וירטואליים פועלים בדרך כלל דרך פלטפורמת ועידת וידאו שבה הצוות שלך פותר חידות שונות ומוצא רמזים נסתרים כדי "לברוח מהחדר". חדרי הבריחה הווירטואליים יוצרים קו עלילה מסתורי ודינמי לכל "חדר". פעילות זו היא הזדמנות מצוינת לצוות שלך לשתף פעולה ולהשתמש בכישורי פתרון הבעיות שלו.

למה לקחת את הצוות לחדר בריחה אונליין?

למען האמת, יש הרבה סיבות אבל הנה כמה:

אתה לא צריך לצאת מהנוחות של הבית או המשרד. זה זול יותר. אתה יכול לשחק עם חברים ללא קשר למקום מגוריהם. אתה יכול ליצור חדרים מותאמים אישית עבור חברי הצוות והלקוחות שלך.

הסיבה החשובה ביותר היא שזה עוזר לבנות תקשורת ועבודת צוות! כמנהל/בעלים, אתה יכול להציג את המשחק כחלק משינוי תרבות החברה או תוכנית הכשרת עובדים חדשים. העובדים שלך לא רק יוכלו ליישם את מה שלמדו במשחק אלא גם להמשיך לתרגל אותו מחוץ למשחק!

איך חדר בריחה אונליין עובד?

ראשית, תצטרך להירשם לחשבון באתר שבחרת. זה יכלול בדרך כלל מילוי שאלון שיעזור להתאים את החדר לצרכים שלך. לאחר מכן, האתר מקצה לקבוצה שלכם משבצת זמן (בדרך כלל בין חמש ל-60 דקות) שבמהלכה תצטרכו לפתור את החידות כדי "לנצח" במשחק הרבה לפני שיגמר זמנכם! אם לא תנצח עד סוף משבצת הזמן שלך, אז אתה תינעל מחוץ לחדר עד שהוא ייפתח שוב מאוחר יותר באותו יום או במהלך סשן אחר.

הפירמידה, חדר בריחה אונליין לצוותים

אז אם אתם מחפשים דרך יעילה לשפר עבודת צוות ומיומנויות תקשורת, נסה את חדר הבריחה המקוון הפרמידה ששוחק כבר במאות חברות ב35 מדינות שונות או צרו קשר בוואטסטפ